ul. Matejki 6   89-650 Czersk
e-mail: biuro@smczersk.pl
tel: 523986522


Przejdź do treści

Menu główne:

SIWZ

ARCHIWUM

SIWZ nie jest kompletna - nie zawiera załączników. Pełną dokumentację będzie można otrzymać po spełnieniu warunków opisanych w ogłoszeniu.


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) II PRZETARGU :

BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO  12-RODZINNEGO W CZERSKU
NA DZIAŁCE NR 2219/47



Czersk, czerwiec 2013 r.

I. Informacje o Zamawiającym
Zamawiającym jest: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CZERSKU
z siedzibą - ul. Matejki 6, 89-650 Czersk
Strona internetowa: www.smczersk.pl
e-mail: biuro@smczersk.pl;   tel. 52 3986522


II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu.
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z regulaminem wewnętrznym Spółdzielni – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty lub jej części oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego 12-rodzinnego w Czersku na działce nr 2219/47 przy ul. Jana Pawła II wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą na podstawie dokumentacji projektowej inwestora.   Wartość prac należy wycenić na podstawie projektu budowlanego i wykonać kosztorys szczegółowy.
 Budynek mieszkalny 12-rodzinny , z czterema kondygnacjami nadziemnymi , podpiwniczony, dach wysoki – dwuspadowy,  powierzchnia zabudowy – 271,01 m2 , powierzchnia użytkowa 721,20 m2 + balkony 143,92 m2 , kubatura brutto – 3891,90 m3, ściany murowane , stropy żelbetowe, konstrukcja dachowa drewniana, dach pokryty blachodachówką, budynek ocieplony i pokryty silikonowym tynkiem barwionym w masie – kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym , docieplenie wykonać w systemie  BOLIKS, wszelkie opierzenia ,parapety,  rynny i rury spustowe wykonać z blachy powlekanej 0,7mm. Każda zmiana materiałowa musi być zaakceptowana przez inwestora.
Przedmiot niniejszego zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SIWZ, z uwzględnieniem obowiązujących norm i warunków technicznych. Ceny za poszczególne roboty powinny być skalkulowane w oparciu o załączone przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nieujętych w dokumentacji i przedmiarach robót, a wynikających z dokumentacji projektowej, dla których wybrany Wykonawca nie wpisał cen jednostkowych i kosztorysowych, Zamawiający nie będzie za nie płacił uznając, że są one uwzględnione w pozostałych cenach jednostkowych i kosztorysowych podanych w kosztorysie ofertowym. Podany zakres robót powinien być przez każdego wykonawcę sprawdzony i zweryfikowany. Udokumentowane różnice, w stosunku do dokumentacji przedmiarów robót, należy zestawić i wycenić w osobnym kosztorysie ofertowym. Weryfikacja norm jednostkowych podanych w przedmiarach robót należy do obowiązków Wykonawcy. Dla wszelkich opracowań kosztorysowych wymagana jest bezwzględnie forma kosztorysu szczegółowego. Do obowiązków Wykonawcy należy również skompletowanie na koszt własny i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót.
Uwaga : ZAGOSPODAROWANIE TERENU – OBEJMUJE WYKONANIE TYLKO:
- 12 MIEJSC POSTOJOWYCH Z  UTWARDZENIEM TERENU POD NIMI ORAZ WJAZDU Z ULICY JANA PAWŁA II
Uwaga : Oferent przygotuje ofertę budowy budynku do stanu deweloperskiego , bez wyposażenia kuchennego i sanitarnego (za wyjątkiem pieców gazowych c.o. ),  bez okładzin podłogowych i ściennych w mieszkaniach oraz drzwi wewnątrz mieszkań.

IV. Wymagania stawiane Wykonawcy
a. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
c. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. w szczególności dysponują wolnymi środkami lub aktualną, potwierdzoną przez bank zdolnością kredytową w kwocie minimum 1500000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy) oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 zł ( osiemset tysięcy);
4) posiadają dodatni wynik finansowy za ostatnie 3 lata. W celu potwierdzenia tego stanu, do oferty należy dołączyć bilans lub inny dokument poświadczający dodatni wynik finansowy z ostatnich 3 lat.
5) w stosunku do których nie złożono wniosku o ogłoszenie upadłości.
6) osiągnęli obrót minimum 6 mln zł netto w ostatnich 3 latach;
d. Do oferty należy załączyć wykaz zrealizowanych robót, porównywalnych pod względem wartości i złożoności z przedmiotem przetargu, z ostatnich 3 lat (2010 – 2012), załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy złożyć na załączniku nr 8.
e. Wykonawca wyrazi zgodę na to, że w rozliczeniu za wykonanie budowy budynku mieszkalnego 12-rodzinnego w Czersku na działce nr 2219/47 przy ul. Jana Pawła II, może otrzymać maksymalnie trzy mieszkania, spośród tych, na które Zamawiający do dnia 30 maja 2014 r. nie znajdzie nabywców. Liczba mieszkań w rozliczeniu może ulec zmniejszeniu ( nawet do zera) w zależności od liczby wolnych mieszkań. Szczegółowe warunki rozliczenia, w tym sposób obliczenia wartości mieszkań są określone w załączniku nr 9, który podpisany należy dołączyć do oferty.
V. Modyfikacja warunków zamówienia
a. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ.
b. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną wszystkim Wykonawcom . Będą one wiążące przy składaniu ofert.
c. O przedłużeniu terminu, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy
VI. Termin wykonania zamówienia
Wymaga się realizacji zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu
a. Zamawiający może uznać za nieważną ofertę Wykonawcy, który:
1) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wyrządził szkodę lub pozostaje w sporze przed sądem lub innym organem orzekającym,
2) zaoferował nierealne warunki wykonania zamówienia pod względem jakościowym, terminowym lub cenowym albo zakres zamówienia przekracza w sposób oczywisty jego możliwości organizacyjne i wykonawcze,
3) złożył ofertę nieodpowiadającą warunkom określonym w SIWZ,
4) znajduje się w likwidacji lub w upadłości, lub z informacji posiadanych przez Zamawiającego wynika, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej uniemożliwiającej rzetelne wykonanie zamówienia,
5) złożył ofertę po terminie,
6) nie złożył wadium
7) złożył więcej niż jedną ofertę,
b. złożenie przez Wykonawcę dokumentów fałszywych, stwierdzających nieprawdę lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla Zamawiającego może spowodować wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn.
VIII. Informacje o oświadczeniach i dokumentach
a. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany „Formularz – Oferta”, którego wzór stanowi Załącznik
nr  1 do SIWZ.
2) wypełniony i podpisany „Formularz – Oświadczenie i informacje o spełnieniu wymagań, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
3) podpisanie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 3 do SIWZ
4) parafowany wzór umowy, jako potwierdzenie akceptacji warunków w niej zawartych, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ,
5) szczegółowe kosztorysy ofertowe Wykonawcy,
6) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawianego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 pełnomocnictwa, osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
 dokumenty potwierdzające opłacenie podatków, opłat oraz składek (zaświadczenia z ZUS, US wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
 dowód złożenia wadium.
 lista podwykonawców, z których Wykonawca ma zamiar korzystać przy realizacji przedmiotu zamówienia (w takim przypadku do umowy zostaną wprowadzone odpowiednie zapisy, dotyczące płatności za zakres podzlecanych robót w sposób bezpośredni na konta podwykonawców). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprzeciwu wobec jednego lub więcej wskazanych podwykonawców. Nieuwzględnienie sprzeciwu w tym zakresie może skutkować odrzuceniem oferty. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za własne działania
 wykaz kadry technicznej przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kopią odpowiednich uprawnień.
7)  W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie     zamówienia należy złożyć:
a) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa musi być ważna na dzień składania ofert.
8) Załącznik nr 8 opisany w punkcie IV.d.
9) Załącznik nr 9 opisany w punkcie IV.e.
IX.  Postanowienia dotyczące składania oferty:
1) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w punkcie a. SIWZ za wyjątkiem dokumentów wprost wskazanych, jako fakultatywne,
2) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi,
3) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów formularzy – załączników, wszelkie uwagi powinny być załączone na oddzielnej stronie/stronach.
4) wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem",
X. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej przez wielu przedsiębiorców:
1)  wraz z ofertą powinna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum (spółki cywilnej), podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum (spółka cywilna), nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia,
2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - powinno być dołączone do oferty,
3) oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
4) ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu wszystkich partnerów, na rzecz wszystkich partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu,
5) Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie a dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
XI. Wadium.
a) Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy, 00 /100).
b) Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty, przed upływem terminu składania ofert w  niżej wymienionej formie:
przelewem na rachunek bankowy BS 17 8147 0002 0003 3402 2000 0010
    Zaznaczamy, że środki zdeponowane na rachunku bankowym nie są oprocentowane.
     c) Wykonawcy, którego oferta nie została zakwalifikowana do dalszych etapów, odrzucona lub nie została wybrana na ostatnim etapie postępowania wadium zwraca się w terminie 14 dni od wysłania oficjalnej informacji dotyczącej w/w zdarzeń.
     d) W przypadku unieważnienia postępowania Spółdzielnia zwraca wadium wszystkim Wykonawcom w terminie 14 dni od wysłania oficjalnej informacji dotyczącej w/w zdarzeń.
     e) Wykonawcy z którym Spółdzielnia zawrze umowę na podstawie przeprowadzonego postępowania wadium zostaje zwrócone w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie ,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
XII. Informacje dotyczące postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w II etapie postępowania. Negocjacje zostaną przeprowadzone z Wykonawcami zaproszonymi do danej części postępowania oraz spełniającymi wymagania Zamawiającego.
XIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
a. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie lub elektronicznie.
b. Wykonawcy maja prawo do zadawania pytań.  Pytania kierowane do Zamawiającego są przekazywane z zachowaniem formy elektronicznej. Należy je przesłać na adres email: biuro@smczersk.pl . Udzielona odpowiedź wraz z pytaniami zostanie przekazana drogą elektroniczną wszystkim Wykonawcom (bez ujawniania źródła zapytania), jednak zamawiający może przesłać odpowiedź tylko do wybranego Wykonawcy/Wykonawców, gdy pytanie dotyczy tylko danego Wykonawcy/Wykonawców. Pytania można zadawać do dnia 14 czerwca 2013 r. Po tym terminie odpowiedzi nie będą udzielane.
c. Wszystkie udzielone odpowiedzi będą umieszczane na stronie internetowej Zamawiającego, na stronie „Przetargi”
d. Osobą kontaktową jest Grzegorz Klauza, tel. 605 437 735, 523986522
e. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
f. Zamawiający zachowuje prawo do dowolnego i zgodnego z własnym interesem i najlepszą wiedzą rozpatrzenia przesłanych zastrzeżeń i wniosków, w szczególności odrzucenia bez uzasadnienia.
XIV. Termin związania ofertą
a. Termin związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z upływem terminu składania ofert.
b. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
c. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
XV. Opis sposobu przygotowywania ofert
a. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
b. Treść oferty musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ.
c. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim.
d. Oferta powinna być napisana w sposób czytelny.
e. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
f. Wskazane jest, by pierwsza strona oferty zawierała spis wszystkich dokumentów składających się na ofertę.
g. Wszystkie strony oferty powinny być parafowane, ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowania zawartości oferty.
h. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta (opakowanie) zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1 SIWZ i opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
„Oferta na budowę budynku mieszkalnego 12-rodzinnego w Czersku na działce nr 2219/47. Nie otwierać przed 24 czerwca 2013 r. godz.16.00”
i. W wypadku nadesłania oferty pocztą tradycyjną lub kurierem o zakwalifikowaniu do   postępowania przetargowego decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.
j. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
XVI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy złożyć do dnia  24 czerwca 2013 r.  do godz. 15.00 na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Czersku, 89-650 Czersk, ul. Matejki 6
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 czerwca 2013 r. o godz.16.00  w siedzibie Zamawiającego.

XVII. Wycofanie i zmiana oferty

1. Wycofanie oferty lub zmiana jej treści jest skuteczna przed upływem terminu do składania ofert.
2. W celu wycofania oferty należy doręczyć Zamawiającemu zawiadomienie o wycofaniu oferty i pokwitowanie odbioru uprzednio złożonej koperty z ofertą.
3. W celu zmiany treści oferty należy złożyć zamkniętą, zaadresowaną na adres Zamawiającego i oznaczoną pieczęcią Wykonawcy kopertę z napisem: „Zmiana oferty przetargowej na ………”.
XVIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Oferta cenowa uwzględniająca wszystkie zobowiązania musi być podana w PLN liczbowo, z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług,  
2. Podana cena powinna być ceną finalną ponoszoną przez Zamawiającego, a zatem cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty oraz okres obowiązywania umowy, z uwzględnieniem zmian przewidzianych w umowie.
4. Oferta cenowa ma zawierać zestawienie cen poszczególnych elementów rozwiązania. Dla każdego z elementów wymagane jest podanie cen jednostkowych, liczby jednostek oraz ceny globalnej. Wykonawcy proszeni są o wykazanie wszelkich innych kosztów koniecznych, a nieujętych w projekcie budowlanym.
5. Oferta cenowa ma zawierać wszelkie koszty utrzymania rozwiązania (serwis gwarancyjny itp.).
XIX. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
a) Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości  5% ceny ofertowej brutto w terminie najpóźniej w dniu podpisania umowy.
b) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem należytego wykonania zamówienia, zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.
c) Po upływie terminów ustalonych na usunięcie usterek, reklamacji (terminy oferowane) i ponownym jednokrotnym wezwaniu do ich usunięcia w wyznaczonym terminie, zamawiający zleci realizację ze środków wniesionych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy koszt ten przekroczy wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający będzie dochodzić kwot uzupełniających.
d) Zabezpieczenie może być wnoszone, w następującej formie:
1) przelewem na rachunek bankowy
2) weksla wraz z deklaracją wekslową
3) gwarancji bankowych
4) gwarancji ubezpieczeniowych
5) Zwrot zabezpieczenia przez Zamawiającego nastąpi w niżej podanych wysokościach i terminach:
a. 60 % wartości wniesionego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru
    końcowego przedmiotu umowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu,
b. 40 % wartości wniesionego zabezpieczenia w terminie 15 dni od daty wygaśnięcia gwarancji.

XX. Postanowienia dotyczące wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy
Zamawiający informuje, iż potwierdzeniem przyjęcia oferty jest podpisanie umowy ze strony Zamawiającego. Wszelkie informacje od pracowników Spółdzielni, w szczególności dotyczące oceny oferty Wykonawcy, kwalifikacji do kolejnej części negocjacji lub zaproszenia do ustalenia warunków umowy nie stanowią przyjęcia oferty lub przyrzeczenia do zawarcia umowy i nie narzucają na Zamawiającego obowiązku zawarcia umowy z Wykonawcą.

XXI. KRYTERIA  WYBORU OFERT

1.      Przetarg składa się z dwóch etapów:
   ETAP I:
Komisja przetargowa przeprowadza kwalifikację ofert pod względem wymogów formalno –prawnych. Wszystkie oferty zawierające komplet wymaganych i aktualnych dokumentów oraz wadium zostaną dopuszczone do II etapu. Przetarg odbędzie się, jeżeli do II etapu zakwalifikowana zostanie jedna ważna oferta.
Komisja sporządza protokół kwalifikujący oferty do II etapu

    ETAP II:
Spośród ofert zakwalifikowanych do II etapu Komisja wybiera tę, która uzyskała największą liczbę punktów. W wypadku niewielkiej różnicy punktowej lub cenowej pomiędzy ofertami, Komisja może negocjować z dopuszczonymi do II etapu oferentami warunki złożonej oferty. Negocjacje cenowe mogą być prowadzone także w wypadku złożenia jednej oferty. ( zgodnie z § 3 Regulaminu udzielania zamówień na roboty, dostawy i usługi realizowane przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Czersku ul. Matejki 6).

Komisja dokonuje szczegółowej analizy wyboru i oceny oferenta wg następujących kryteriów:



A. Cena oferty     -   max. 85 pkt

                                               Cena brutto minimalna(najniższa cena oferty)    
Wskaźnik najniższej ceny = --------------------------------------------------- -----------x 85
                                                Cena brutto badanej oferty



     B. wiarygodność firmy – max 10 pkt.

1. Doświadczenie potwierdzone wykazem robót
: 2 punkty za każdą zrealizowaną budowę w ostatnich 3 latach.



C. Obroty firmy za lata 2010 - 2012. - max. 5 pkt.


 1. Obroty  6 mln - 7,999 mln zł   - 2 punkty
 
2. 8 mln zł i więcej      -      5 punktów


Wybierany jest
Wykonawca, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.

XXII. OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Po zakończeniu postępowania przetargowego Zamawiający przekaże informacje o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę, albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy),albo imiona i nazwiska, albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertą w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację ,.
2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie,
3. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie.
4. Zamawiający zamieści powyższe informacje na stronie internetowej www.smczersk.pl  oraz na
tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

XXIII. Załączniki do SIWZ
- Załącznik nr 1 - Formularz – Oferta
- Załącznik nr 2 - Formularz – Oświadczenia i informacje o spełnieniu wymagań
- Załącznik nr 3 – Formularz – Oświadczenie o niewykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Projekt umowy
- Załącznik nr 5 - Przedmiary
- Załącznik nr 6 - Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
- Załącznik nr 7 – Projekt budowlany
- załącznik nr 8 - Wykaz zrealizowanych robót
- załącznik nr 9 -  Zgoda na włączenie do rozliczenia za budowę wybudowanych mieszkań
- załącznik nr 10 - wyjaśnienia dotyczące aspektów technicznych budowy - odpowiedzi na pytania z I przetargu



Zatwierdzam       3.06.2013r.   
                                                                                                  Grzegorz Klauza    -   Prezes
                                                                                                     

odwiedzin
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego